wtorek, 20 maja 2014

Poganjalec !

   Jest Nasz ! :) Wszystkie BlogMamy i BlogDzieci mają, mamy i MY :) Poganjalec :) w języku słoweńskim nic innego jak rowerek biegowy :D Ale ta nazwa bardziej mi pasuje ... Wiadomo - poganiane ;) Młody gania a Ty -leć ! :) No dobra ... Jak na razie to tupiemy sobie powoli :) Dzień pierwszy jest spokojny ale fascynacja i entuzjazm ogromne, co NAS Rodziców cieszy OOOgromnie bo Młody nie do końca był chetny do zabawy jakimkolwiek sprzętem - nawet na huśtawki nie chodziliśmy na placu zabaw bo istniała dla Niego TYLKO piaskownica. Ale widze wyrastamy z tej monotonii :)

   Rowerek kupiony w Lidlu ( tak wiem zaraz usłysze słowa krytyki, że TAKI sprzęt kupuje w sklepie tego pokroju...ALE) ale ta decyzja była dość spontaniczna bo i cena fajna i rowerek taki jak nam trzeba. O !i jest :) Ja zachwycona kolorem - pastelowy błękim - CUDO ! Tatunio zachwycony tym , że SAM kupił i SAM złożył i Dziecię się cieszy czyli wszystko razy 200 :D Jeszcze tylko kask dokupić i śmigamy na plac obok domu:) 

   Z mojej strony zachwyt i ciut strachu bo kiepsko znosze upadki i wypadki naszego Sreberka żywego - a sporo ich mamy bo Dziecię moje ma koncentrację wiewiórki - wszystko na raz Go interesuje ... Ale Damy Radę :) Biorę to na siebię bo MAłżonek mój nie ma nerwów ... ;P a o Babciach nie wspomne ale to już Babcie jak to Babcie ... :) JEszcze w tym tygodniu podejmiemy pierwsze próby na dworze i relacja foto się pojawi na blogu.




 *
 **

*,** źródło http://www.pinterest.com/  ( TAK sobie wyobrażam moje Dziecię za chwil kilka .. :P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz